۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

خداوندا!

رنگ متن
خداوندا !
در اين سالی که در پيش است
نمی دانم چه تقديری مرا فرموده ای .ليکن
در آغاز طلـوع روشن سالی که می آيد
کمک کن تا رها سازم ز خود
من کوله بار يک هزار و سيصد و افسوس
هزار و سيصد و اندوه
خدايا مهربانم کن
تو چشمان مرا با نور خود بگشا
تو لبخند رضايت را عطايم کن
بفهمان زندگي زيباست

خداوندا !
تو راه سبز ايمان را نشانم ده
تو نيکی پيشه ام فرما
که راه حق صبورانه بپيمايم
و هرگز من نباشم از زيانکاران
رفيقا مهربانا عاشقم فرما
مرا در شط پر مهر گذشتت شست و شويم ده
تو پاکم کن قرارم ده
کريما دست های گرم و لبخندی عطايم کن

تو ای نزديک تر از من به من
اينک مرا درياب پناهم ده
تو ذکرت را عطايم کن
که با يادت دلم آرامشی يابد
حبيبا قدردان خوبی ام فرما
تو ای گرداننده دل ها و چشمانم
تو ای تدبير بر هر روز و هر شامم
تو چرخاننده احوال اين دنيا
بگردان حال من را سوی آن حالی که می دانی
تو آرامش عطايم کن

خداوندا نمی دانم چه تقديری مرا فر موده ای اما
برای مردمان خوب اين وادی
عطا فرما
هزار اميد
هزار و سيصد آگاهی
هزار و سيصد و هشتاد بهروزی
هزار و سيصد و هشتاد و نه لبخند زيبا را ...

۴ نظر:

معصومه گفت...

سلام استاد خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم منو به خاطر بیارید ...
دانشجوی ارتباطات انسانی شما هستم معصومه طالبی-جلسه آخر حالم بد شد؛سعادت پیدا نکردم شما رو ملاقات کنم.
سال نو رو پیشا پیش به شما تبریک میگم وامیدوارم سال خوبی داشته باشید

ایرج عوض زاده گفت...

سلام خانم طالبی
امیدوارم حالت خوب شده باشد و اینکه من هم سال جدید را به شما و تمامی دانشجویان تبریک عرض می کنم

مهدوی نسب گفت...

با سلام خدمت آقای عوض زاده
سال نو ، بهار طبیعت ،بهار دلها و اندیشه هامان مبارک
به امید سالی پر از موفقیت و پیروزی...

ناشناس گفت...

سلام میشه ایمیلتون روبدید