بررسي و تعيين نقش فناوري هاي نوين ارتباطي و آموزشي در فرايند آموزش تعيين معيار و ويژگيهاي مطلوب جهت انتخاب فناوري مناسب براي کاربرد آموزشي بررسي مزيتهاي کاربرد فناوري هاي نوين در آموزش انتخاب راهکارهاي مناسب براي حرکت به سمت آموزش مجازي، راه دور و الکترونيک بررسي وضعيت زيرساخت هاي فني لازم براي کاربرد فناوري هاي نوين در امر آموزش بررسي جايگاه منابع و کتابخانه هاي الکترونيکي در فرايند آموزش بررسي ابعاد روانشناختي فناوري هاي نوين و تاثير آن بر فرايند آموزش تعيين راهکارهاي عملي و علمي براي هدايت فرايند آموزش به سمت الکترونيکي و مجازي بررسي ارتباط بين ويژگيهاي فردي و کاربرد فناوري هاي آموزشي در فرايند آموزش بررسي نگرش افراد و کاربرد فناوريهاي نوين آموزشي پويايي گروهي و فناوري هاي آموزشي بررسي نقش کتابداران عصر اطلاعات و ارتباطات در فرايند آموزش بررسي آموزش مجازي در بهبود فرايند هاي کتابخانه اي بررسي تاثيرات متقابل سواد اطلاعاتي و کيفيت آموزش- فهرست چکيده مقالات پذيرفته شده
جهت مشاهده روي پيوند کليک نماييد
۱۳۸۶ آذر ۲۱, چهارشنبه
همايش فناوري آموزشي در عصر اطلاعات و ارتباطات
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر