۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

ظرفیت پذیرش دوره دکتری تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در آزمون 1388

بسياري از دوستان از طريق بخش نظرات سوالاتي در مورد ظرفيت پذيرش آزمون 1388پرسيده بودند كه به اين ترتيب در پاسخ به سوالات شما عزيزان اطلاعات زير را خدمتتان عرضه مي كنم ضمناً خانم ولايتي از دانشجويان كارشناسي ارشد تكنولوژي آموزشي دانشگاه علامه در جمع آوري اطلاعات زير كمك كرده اند كه از ايشان تشكر مي كنم:
تعداد کل داوطلبان آزمون دوره دکتری تکنولوژی آموزشی که در آزمون تافل شرکت کرده اند: 270 نفر
تعداد کسانی که در آزمون تافل حد اقل امتیاز قبولی را کسب کرده اند: 70 نفر
تعداد کسانی که در آزمون کتبی قبول شده اند و به مصاحبه دعوت شده اند: 15 نفر
تعداد کسانی که در نهایت به عنوان دانشجوی دوره دکتری تکنولوژی آموزشی پذیرفته شده اند: 5 نفر

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام خدمت شما

بسیار سپاسگذارم از اینکه به سوالم در مورد ظرفیت پذیرش جواب دادید.
خوشحالم که با مطالب مفیدتون باعث شدید خیلی ها با رشته تکنولوژی آموزشی آشنا بشن.

همیشه موفق و پیروز باشید.

یک تکنولوژیست...

ناشناس گفت...

سلام

اگر امکان دارد در مورد مرحله دوم آزمون دکترا که مرحله علمی است ، توضیحات دقیق تری ارائه فرمایید.و مهمترین کتاب ها در این باره را به تفکیک هر درس توضیح دهید.مثلا برای تکنولوژی چه کتاب هایی بخونیم.برای روانشناسی چه کتابی مهمتر است و همین طور روش تحقیق و تولید برنامه کامپیوتری.
خود شما چه کتاب هایی را مطالعه کردید.
ممنون از مطالب به روز و مفیدتان.

ناشناس گفت...

سلااااااام

آقای عوض زاده توضیح مرحله دوم دکترا رو نمیدید؟ واقعا نمیدونم چه کتاب هایی رو باید بخونم که مهمتر هستند.خودتون واسه قبولی چی خوندین؟مشتاقانه منتظرم پاسختون هستم.شاد باشید.

ناشناس گفت...

سلام آقای عوض زاده

من همچنان منتظر پاسختون هستم.اگه امکان داره در مورد کتاب ها و منابع مرحله دوم توضیحات دقیق تری بفرمایید.با سپاس .یک تکنولوژیست...

ناشناس گفت...

سلام

چرا جواب سوالاتم را نمیدهید آقای عوض زاده
لطف و محبتتون رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.
همیشه موفق و پیروز باشید

یک تکنولوژیست

ناشناس گفت...

سلام
آقای عوض زاده از شما خواهش می کنم منابع پیشنهادی خود برای آزمون دکتری را هر چه سریع ئر در وبلاگ قرار دهید. من بی صبرانه منتظر هستم.

ناشناس گفت...

سلام
سایت پر باری دارید.منم تکنولوژیست آموزشی هستم و وقتی با وبلاگتون آشنا شدم و دیدم چه مطالب مفیدی در این زمینه ارائه کرده اید واقعا خوشحال شدم .در موزد آزمون دکترا سوالی داشتم و اینکه سوالات مرحله دوم که مرحله علمی است ، تشریحی است یا تستی؟
من از بچه های تهران جنوب هستم و می خ.استم ببینم با اینکه من در این دانشکدهدرس خوندم که سطح علمی بسیار پایین تری نسبت به علامه دارد ، امیدی به قبولی ام هست؟تهیه جزوات بچه های علامه و مطالعه آنها می تونه به من کمک کنه؟
شما بیشتر چه کتاب هایی رو مطالعه کرده اید؟
خواهش می کنم منابع مطالعاتی خودتون رو به ما هم معرفی کنید.
قبولی برای من خیلی مهمه....زودتر سایتتون رو به روز کنید...
پیروز باشید.
امیری

ناشناس گفت...

سلام و خسته نباشید
خواستم بپرسم آیا دانشگاه علامه سال آینده هم آزمون دکتری تکنولوژی برگزار می کند؟ سوال دوم اینکه دانشگاه علامه نمرات ازمون شرکت کنند گان آزمون دکتری را اعلام نمی کند؟ من میخوام از نتیجه امتحانم با خبر بشم(گر چه قبول نشدم ولی دونستن اینکه در ازمون علمی چه نمره ای گرفتم برام مهمه) ممنون میشم اگه جواب بدین؟

ناشناس گفت...

با سلام و ضمن تبریک قبولیتان در آزمون دکتری
در صورت امکان اسامی افرادی را که در آزمون دکتری تکنولوژی پذیرفته شده اند در وبلاگ خودعنوان کنید. با تشکر

ناشناس گفت...

سلام استاد
کجایی؟نیستی؟
منتظریم

ahmadi گفت...

سلام آقاي عوض زاده ضمن تبريك قبوليتان در آزمون دكتري و طي كردن مسير موفقيت ، در صورت امكان توضيحاتي درباره شاخه هاي رشته علوم تربيتي و همچنين قبولي در مقطع فوق ليسانس را در وبلاگ خود عنوان كنيد،اميدوارم در تمامي مراحل زندگيتان موفق و سعادتمند باشيد.باتشكر
از طرف همكلاسي دوره كارشناسي شما خانم احمدي