۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

اعلام نتيجه مرحله دوم آزمون دكتري ( مصاحبه)

نتايج مرحله دوم امتحان دكتري تكنولوژي آموزشي و ساير رشته هاي دكتري دانشگاه علامه طباطبايي اعلام شد با عنايت ويژه حضرت حق اينجانب در اين مرحله قبول شده و به مصاحبه دعوت شدم به تمامي مسئولين و دست اندركاران زحمتكش دانشگاه علامه طباطبايي به ويژه رياست محترم دانشگاه و گروه تكنولوژي آموزشي و همچنين دانشجوياني كه با تلاش زياد در اين مرحله شركت كردند، خسته نباشيد عرض مي نمايم
كساني كه به مصاحبه دعوت شده ان باید به هنگام شرکت در مصاحبه مدارک زیر را به همراه داشته باشد:
الف- کارت شناسایی معتبر( اصل کارت ملی یا شناسنامه)
ب – سوابق تحصیلی، اجرایی، تدریس و پژوهشی شامل:
1- سوابق تحصیلی ( تصویر مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد با قید معدل)
2- سوابق اجرایی و تدریس ( تصویر سوابق تدریس و فعالیت های اجرایی)
3- سوابق پژوهشی ( مقالات، طرح های پژوهشی و تألیفات)
*توجه: همراه داشتن و ارائه اصل مدارک فوق ضروری بوده و در صورت عدم ارائه نسخه اصل هیچ گونه امتیازی لحاظ نخواهد شد.
نشاني مكانهاي مصاحبه :
دانشکده ادبیات‌فارسی‌وزبان‌های‌خارجی : بزرگراه چمران – پل مدیریت – خیابان علامه طباطبایی
· دانشکده اقتصاد : خیابان شهیدبهشتی(عباس‌آباد) – نبش احمدقصیر(بخارست)
· دانشکده علوم اجتماعی : خیابان دکترشریعتی – سه راه‌ضرابخانه – خیابان کتابی
· دانشکده مدیریت‌وحسابداری : خیابان ولی‌عصر – توانیر – خیابان نظامی‌گنجوی
· دانشکده‌های حقوق‌وعلوم‌سیاسی و روانشناسی‌وعلوم‌تربیتی : بزرگراه همت‌غرب – دهکده المپیک
جهت اطلاعات بيشتر به اينجا مراجعه فرماييد

۶ نظر:

ناشناس گفت...

با این اوضاع دانشگاه های ما ، هیچ وقت تعلیم و تربیت تو کشور ما پیشرفت نخواهد کرد .چون تو دانشگاه های ما تفکر رو پرورش نمی دن...حالا اینم از دکتری تکنولوژی آموزشی که همه تو حسرتش بودن فکر می کنید اوضاع عوض می شه !
ما باید تفکرمونو عوض کنیم
هدفمونو عوض کنیم
شاید هم خودمونو
ولی همه چیز تکرار مکرراته

ناشناس گفت...

با سلام
از سایت مفیدتون واقعا ممنونم.آقای عوض زاده من دانشجوی ارشد تکنولوژی آموزشی هستم و یه یاری خدا می خوام دکترا رو هم بخونم.البته میدونم راه خیلی سختی در پیش دارم چون رقابت در این مقطع خیلی زیاده ولی متاسفانه اطلاعاتن در زمینه منابع دکترای تکنولوژی آموزشی خیلی کمه.اگه امکان داره در مورد چگونگی امتحان دکترا و منابع دروس تخصصی و همین طور منابع امتحان زبان توضیحاتی رو بدین.واقعا به راهنماییتون احتیاج دارم .بازم ممنون.موفق باشید.

محمودعلي عبدي گفت...

سلام
استاد چه طوري؟
مصاحبه چطور بود؟راستي خبري از رتبه ها به دست نياوردي؟اگر وقت کردي به من سر بزن.خوش حال مي شوم.
محمودعلي عبدي

ناشناس گفت...

سلام بنده از مشتریان وبلاگ شما هستم دانشجوی ارشد تکنولوژی آموزشی هم هستم یک ایمیلی هم برای شما جهت مشاوره فرستادم امیدوارم فرصت کرده جواب دهید.با آدرسro_ahmadi @yahoo.com

ناشناس گفت...

با سلام و تبریک بابت قبولی شما در مرحله دوم آزمون دکترا.
من ارشد تکنولوژی اموزشی هستم و در پست قبلی منابع دکترا ی تکنولوژی آموزشی رو خواسته بودم.شما چون این مرحله رو گذروندید اگه امکان داره راهنماییم کنید که منابع اصلی اینرشته واسه دکترا چه کتابها و سرفصل هایی هستند .و برای آزمون زبان هم چه کتابهایی رو بخونم .خیلی به کمکتون احتیاج دارم.ممنون از مطالب مفید وبلاگتون.
موفق و پیروز باشید.

ناشناس گفت...

با سلام

وبلاگ جالب و مفیدی دارید.منابع دکترای تکنولوژی اموزشی را معرفی کنیدو در صورت امکان برایم فرستید.با سپاس فراوان .

nazanin_721@yahoo.com