۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

اعلام نتايج نهايي آزمون دكتري تكنولوژي آموزشي

سرانجام نتايج نهايي آزمون دكتري تكنولوژي آموزشي دانشگاه علامه طباطبايي اعلام شد با عنايت ويژه پروردگار متعال اينجانب توانستم در اين مرحله نيز سربلند بيرون بيايم و به عنوان دانشجوي دكتري تكنولوژي آموزشي پذيرش شوم در اينجا لازم مي دانم تا از زحمات اساتيد گرانقدر خودم در گروه تكنولوژي آموزشي به ويژه جناب آقاي دكتر نوروزي- جناب آقاي دكتر زارعي زواركي و خانم دكتر علي آبادي كه در روز مصاحبه بسيار زحمت كشيدند به نمايندگي از تمام دانشجوياني كه در اين مرحله شركت كردند تشكر نمايم

دوستاني كه مي خواهند در اين زمينه اطلاعات بيشتر بدست بياورند به اينجا مراجعه فرمايند:

http://phdexam.atu.ac.ir/

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آقای عوض زاده.قبولیتان را در آزمون دکتری تبریک می گویم. موفق و موید باشید.
آیا سال بعد دانشگاه علامه آزمون دکتری تکنولوژی آموزشی را برگزار می کند؟در مصاحبه (تکنولوژی آموزشی) چه مواردی اهمیت و امتیاز ویژه ای دارد؟

ناشناس گفت...

با سلام و تبریک موفقیت شما در مرحله دکترا.
آقای عوض زاده من واقعا به راهنمایی شما نیاز دارم.من ارشد تکنولوژی دارم و اطلاعاتم در مورد دکترای این رشته خیلی کم است.منابع اصلی کدام هستند؟ چه کتابهایی رو بخونم که مهمترن؟واسه امتحان زبان چی بخونم؟ کلا اگه میشه یه پست در مورد دکترا بذارید بگید خودتون چیکار کردین قبول شدین.من 3 با از شما راهنمایی در پست های قبل خواستم لی جوابی ندادید.خواهش می کنم جواب سوالات من رو بدید.
موفق و پیروز باشید

ناشناس گفت...

سلام خوش به حالتون من که اول راهم